Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
Головна
Редакційна колегія
Архів номерів
Про журнал
Порядок рецензування
Політика щодо плагіату
Редакційна етика
Відкритий доступ
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Вартість публікації
Авторські права та ліцензування
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (109) (2023): Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
№ 3 (109) (2023): Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
Опубліковано:
2023-09-12
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ
ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА КРАЇНИ ТА МІЖНАРОДНІ РЕЙТИНГИ: АНАЛІЗ ТА ІНСТРУМЕНТИ ОЦІНЮВАННЯ
О.І. Карпенко
5-12
PDF
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
ГРАНТОВІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ТА ЧЛЕНІВ ЇХ РОДИН: ПЕРСПЕКТИВИ ТА ТРУДНОЩІ
М.Я. Кобеля-Звір
13-18
PDF
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ
МОДЕЛЮВАННЯ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ВАЛЮТНИМИ РИЗИКАМИ БАНКУ
В.І. Глухова, Л.М. Крот, О.В. Онищенко, А.В. Козирева, Х.В. Кравченко
19-23
PDF
ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТАБІЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ ЕФЕКТИВНОГО ФУКНКЦІОНУВАННЯ ТРАНСМІСІЙНОГО МЕХАНІЗМУ
С.П. Прасолова, О.В. Яріш
24-33
PDF
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ
ОПТОВА ТОРГІВЛЯ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ: ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ
М.П. Балабан, П.Ю. Балабан, В.І. Місюкевич, Ю.В. Іванов, О.М. Михайленко
34-40
PDF
МАРКЕТИНГ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВО
ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПОШТОВИХ ОПЕРАТОРІВ УКРАЇНИ
А.М. Захаренко-Селезньова
41-45
PDF
ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ
Н.В. Карпенко, М.М. Іваннікова, Т.М. Білоусько, Н.І. Яловега, А.М. Захаренко-Селезньова
46-53
PDF
ПРОБЛЕМИ ГРІНВОШИНГУ НА ПРИКЛАДІ КОСМЕТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
М.О. Наумова, О.О. Наумова
54-58
PDF
МОЖЛИВОСТІ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ РОЗДРІБНОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ШЛЯХОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ
О.І. Шалева, І.С. Середа
59-68
PDF
ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ
ПРОЕКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ МЕНЕДЖЕРІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
А.В. Барбінова
69-72
PDF
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПОСИЛЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПУЕТ
Н.С. Педченко, О.В. Гасій, В.В. Сарапин, С.І. Туль, В.А. Власенко
73-78
PDF
Мова
English
Українська