Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
Головна
Редакційна колегія
Архів номерів
Про журнал
Порядок рецензування
Політика щодо плагіату
Редакційна етика
Відкритий доступ
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Вартість публікації
Авторські права та ліцензування
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (114) (2024): Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
№ 4 (114) (2024): Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
Опубліковано:
2024-12-16
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
ЕКОНОМІКА
МІЖГАЛУЗЕВИЙ АНАЛІЗ СХИЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДО ПРОТИПРАВНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
В.В. Боженко, О.В. Роєнко
7-11
PDF
ОЦІНКА ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТЕХНІЧНИХ КУЛЬТУР В УКРАЇНІ
О.М. Дрозд
12-16
PDF
ВПЛИВ ЧАТ-БОТІВ НА ЯКІСТЬ ПОСЛУГ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Н.І. Кирніс, І.Ф. Суржиков, Т.С. Кунпан
17-22
PDF
ОХОРОНА ПРАЦІ ЯК ЕЛЕМЕНТ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
М.В. Реслер, Ю.Р. Бродович, Ю.І. Фордзюн
23-26
PDF
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
ВНУТРІШНІЙ ТА ЗОВНІШНІЙ КОНТРОЛЬ В КОМП’ЮТЕРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА КОМПОНЕНТНИЙ ПІДХІД
І.Р. Лукановська
27-31
PDF (English)
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
ФІНАНСОВА ОЦІНКА СТІЙКОСТІ МУНІЦИПАЛЬНОГО БЮДЖЕТУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ДЕРЖАВИ
О.В. Гасій, Т.П. Гудзь, Ж.А. Кононенко, В.І. Перебийніс, О.А. Кононенко
32-40
PDF
ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ: АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ
Н.С. Педченко, С.П. Прасолова, О.В. Яріш
41-46
PDF
МЕНЕДЖМЕНТ
СИСТЕМНІСТЬ ТА СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ В УПРАВЛІННІ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ ПІДПРИЄМСТВ
І.О. Бас, Л.С. Лісовська
47-51
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ РОБОЧОГО СЕРЕДОВИЩА
І.В. Олійник
52-58
PDF
МІСЦЕ ОБЛІКОВО-ІНФОРМАЦІЙНОГО РЕСУРСУ В СИСТЕМІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ СУБ’ЄКТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
О.В. Чернецька, О.М. Губарик, Б.В. Федоришин, Є.В. Сіренко
59-62
PDF
МАРКЕТИНГ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ БРЕНДИНГ ЧЕРКАЩИНИ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОВОЄННОГО МАРКЕТИНГУ РЕГІОНУ
М.В. Руденко, Т.В. Устік, В.М. Кукса, Ю.М. Радзіховська, П.М. Шульга
63-70
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ В2В МАРКЕТИНГУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ
О.Ю. Устьян
71-75
PDF
МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ СВІТОВИХ ФІНАНСОВИХ КРИЗ
М.М. Король, В.І. Дуран
76-83
PDF
АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БАГАТОНАЦІОНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
М.М. Король, І.В. Куліковська, Ю.Ю. Нам’як
84-89
PDF
ЕКОНОМІЧНІ МОЖЛИВОСТІ І ПРОБЛЕМИ УКРАЇНИ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ВСТУПНИХ ПЕРЕГОВОРІВ
В.А. Шинкар, Л.І. Теплова
90-95
PDF
ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ
МОДЕЛЬ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА CHATGPT ДЛЯ ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
С. Тарасенко, О. Карінцева, В. Дурановсеі, А. Біловол, А. Петрова
96-107
PDF (English)
ЕМПІРИЧНІ МЕТОДИ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ – ТЕОРІЯ І ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД
Н.В. Карпенко, Н.С. Педченко, М.М. Іваннікова, Г.О. Бірта, В.Ю. Стрілець
108-113
PDF
Мова
English
Українська