Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
Головна
Редакційна колегія
Архів номерів
Про журнал
Порядок рецензування
Політика щодо плагіату
Редакційна етика
Відкритий доступ
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Вартість публікації
Авторські права та ліцензування
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 1 (102) (2021): Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
№ 1 (102) (2021): Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
Опубліковано:
2021-09-28
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ
ЕВОЛЮЦІЯ ТЕОРІЇ ОСНОВНОГО КАПІТАЛУ ЯК ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ
І. Д. Спаський
7-11
PDF
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
ЗМІСТОВНЕ НАПОВНЕННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСНОГО ПІДХОДУ В НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ В МЕНЕДЖМЕНТІ БІЗНЕС-СТРУКТУР
І. В. Башук, Г. О. Швиданенко
12-20
PDF
УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРУ: ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНИЙ ТА РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ
І. А. Малиш
21-28
PDF
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АВІАПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ЙОГО БІЗНЕС-МОДЕЛІ
З. М. Побережна
29-36
PDF
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ЛОГІСТИЧНОГО УПРАВЛІННЯ В ПРОЦЕСІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
А. М. Штангрет, Л. П. Стеців
37-41
PDF
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ
ОПТИМІЗАЦІЯ СТРУКТУРИ КАПІТАЛУ МІЖНАРОДНИХ КОРПОРАЦІЙ В УМОВАХ ФІНАНСОВОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ
А. О. Матанська, Н. В. Бичкова
42-50
PDF
ПОРІВНЯЛЬНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ІНОЗЕМНИХ БАНКІВ НА РИНКУ УКРАЇНИ: АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ
С. П. Прасолова
51-60
PDF
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, АНАЛІЗ І АУДИТ
ФОРМУВАННЯ НОВИХ ПОКАЗНИКІВ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ПРО РОЗРАХУНКОВІ ОПЕРАЦІЇ – ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
А. В. Гевчук
61-68
PDF
СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ
Ю. А. Малахова, Д. А. Мироненко
69-73
PDF
ДЕМОГРАФІЯ, ЕКОНОМІКА ПРАЦІ, СОЦІАЛЬНА ЕКОНОМІКА І ПОЛІТИКА
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ ПРАЦІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ «НОВОЇ ЕКОНОМІКИ»
В. В. Близнюк, Л. Д. Яценко
74-81
PDF
МАРКЕТИНГ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВО
ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ ЗДОРОВИХ ПРОДУКТІВ: СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДІЙ В ОФЛАЙН ТА ОНЛАЙН СЕРЕДОВИЩІ
Н. Є. Летуновська
82-89
PDF (English)
Мова
English
Українська