Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
Головна
Редакційна колегія
Архів номерів
Про журнал
Порядок рецензування
Політика щодо плагіату
Редакційна етика
Відкритий доступ
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Вартість публікації
Авторські права та ліцензування
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2-2 (104) (2021): Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
№ 2-2 (104) (2021): Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
Опубліковано:
2022-02-14
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ
ЕКОНОМІЧНЕ ЗРОСТАННЯ В НЕОКЛАСИЧНОМУ НАПРЯМІ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ
В. В. Видобора
5-11
PDF
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ СТІЙКІСТЮ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
С. С. Бірбіренко, В. М. Орлов, Н. С. Лунгул
12-18
PDF
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОЦІНКИ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ В МЕДИЧНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ
А. О. Парфьонова, В. Ф. Пуртов
19-25
PDF
ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ДЛЯ БІЗНЕСУ
Г. Г. Соболева
26-29
PDF
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ТА ЗДІЙСНЕННЯ ПОДАТКОВОГО АДМІНІСТРУВАННЯ В УКРАЇНІ В ПЕРІОД COVID-19
Ю. О. Огренич, Д. В. Хапрова
30-37
PDF
ФОРМУВАННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ СТРАХОВОГО ПОРТФЕЛЯ СТРАХОВИКА НА ПРИКЛАДІ ПрАТ «СГ «ТАС»
Л. П. Шаповал, К. Д. Кудлай, О. С. Соломка
38-43
PDF
ПЕРСПЕКТИВИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
І. П. Скороход , І. О. Залецька
44-53
PDF
САМОМЕНЕДЖМЕНТ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ КАР'ЄРНОГО ЗРОСТАННЯ УПРАВЛІНЦЯ
О. М. Світовий
54-60
PDF
МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ СТАНУ ТРУДОРЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ
А. В. Вороніна, В. О. Строєва, Г. В. Строєва
61-66
PDF
МАРКЕТИНГ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВО
МАРКЕТИНГ ВПЛИВУ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська
67-77
PDF
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ЯК ІНОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ
С. Є. Петропавловська, К. Ю. Ковтун
78-83
PDF
Мова
English
Українська