МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ЯК ІНОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ

  • С. Є. Петропавловська Вищий навчальний заклад «Національний авіаційний університет»
  • К. Ю. Ковтун Вищий навчальний заклад «Національний авіаційний університет»
Ключові слова: комунікація, маркетингова комунікація, взаємодія зі споживачами, інформація, інформаційно-комунікаційні технології, простір комунікації, Інтернет, канал комунікації

Анотація

Мета статті полягає в обґрунтуванні теоретико-прикладного аспекту важливості використання маркетингових комунікацій у мережі Інтернет. Також метою статті є виявлення особливостей Інтернету як простору маркетингових комунікацій та формулювання принципів взаємодії зі споживачами. Методика дослідження. Досягнення поставленої у статті мети здійснено за допомогою таких методів дослідження: логічного узагальнення та наукової абстракції, структурного аналізу, аналітичного методу. Результати. Пропонується для ефективної роботи організації активне застосовування не тільки традиційних маркетингових комунікацій, а й комунікацій у мережі Інтернет. Визначено значення маркетингових комунікацій у мережі Інтернет і на українському ринку реклами та визначено їхню роль у роботі підприємства. Практична значущість результатів дослідження. Використання на практиці запропонованих теоретико-прикладних підходів дасть змогу організаціям підвищити ефективність комунікативної стратегії та залучити нових споживачів, а в результаті збільшити прибуток.

Посилання

Башинська І.О. Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах. Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент». 2012. № 9(1). С. 36–41.

Васильченко Л.С., Литвин С.В. Вебсайт підприємства як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Вестник Херсонского национального технического университета. 2020. № 1(72). С. 19–23.

Всеукраїнська рекламна коаліція. URL: https://vrk.org.ua (дата звернення: 03.12.2021).

Дубовик Т., Ортинська В. Управління інтегрованими Інтернет-маркетинговими комунікаціями підприємств. Формирование рыночных отношений в Украине. 2015. № 10(173). С. 62–65.

Зацна Л. Інноваційні можливості застосування комунікацій в Інтернет-маркетингу. Галицький економічний вісник. 2013. № 4. С. 214–221.

Коломицева О., Боковня А., Бурцева Т. Використання маркетингових комунікаційних технологій в інноваційному розвитку підприємств. Економічні науки. 2016. № 42(2). С. 5–13.

Мельник Ю.М. Класифікація основних форм та видів маркетингових Інтернет-комунікацій. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2016. № 4. С. 43–55.

Bashinskaya I.O. (2012) Marketing communications of the enterprise in social networks. Ekonomichninauky - Economic sciences, 9 (1), 36-41 [in Ukrainian].

Vasilchenko L.S., Lytvyn S.V. (2020) Website of the enterprise as an effective tool of marketing communications on the Internet. Hersonskivesnik - Bulletin of Kherson National Technical University, 1 (72), 19-23 [in Ukrainian].

All-Ukrainian Advertising Coalition. Retrieved from http:https://vrk.org.ua (accessed 3 December 2021) [in Ukrainian].

Dubovik T., Ortynska V. (2015) Management of integrated Internet marketing communications of enterprises. Formirovanierynochnychotnosheniy v Ukraine - Formation of market relations in Ukraine, 10 (173). 62-65 [in Ukrainian].

Zatsna L. Innovative opportunities for the use of communications in Internet marketing. Galytsiyekonomichniyvisnyk - Galician Economic Bulletin, 4 (1). 214–221 [in Ukrainian].

Kolomytseva O., Bokovnya A., Burtseva T. (2016) The use of marketing communication technologies in the innovative development of enterprises. Ekonomichninauky - Economic Sciences, 42 (2). 5–13 [in Ukrainian].

Melnyk Y.M. (2016) Classification of basic forms and types of Internet marketing communications. Marketing imenedzmentinnovaziy - Marketing and innovation management.4 (1), 43–55 [in Ukrainian].

Переглядів статті: 294
Завантажень PDF: 140
Опубліковано
2021-02-24
Як цитувати
Петропавловська, С. Є., & Ковтун, К. Ю. (2021). МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ЯК ІНОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки», (2-2 (104), 78-83. https://doi.org/10.37734/2409-6873-2021-2-2-11