МАРКЕТИНГ ВПЛИВУ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

Ключові слова: маркетинг впливу, інфлюенсер, соціальна мережа, маркетинговий інструмент, промоція, індустрія гостинності

Анотація

Мета статті полягає в дослідженні сутності та особливостей застосування маркетингу впливу в індустрії гостинності. Методика дослідження. Для досягнення поставленої мети використано такі методи, як історичний, метод логічного узагальнення, метод наукової абстракції, метод аналізу та синтезу. Результати. У статті висвітлено основні чинники зростання популярності маркетингу впливу, його переваги та світові тренди, динаміку обсягів ринку. Практична значущість результатів дослідження. У сучасних умовах маркетинг впливу стає все більше затребуваним форматом цифрового маркетингу, який дає змогу ефективно вибудовувати комунікацію із цільовою аудиторією і залучати нову. Інтенсивне застосування інструментарію маркетингу впливу в індустрії гостинності повинно базуватися на синергії довіри до статусу інфлюенсера та якості послуг підприємства індустрії гостинності.

Посилання

Brown Duncan, Hayes Nick Influencer marketing. Who Really Influences Your Customers? Hungary. 2008. P. 223.

Гвоздецька І.В., Годованюк Н.В. Вирішують блогери: influencermarketing в дії. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 5. С. 70–73. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/16-18.pdf (дата звернення: 06.12.2021).

Журило В.В. Маркетинг впливу як комунікаційний інструмент просування товарів у соціальних Інтернет-мережах. Підприємництво та інновації. 2020. Вип. 11(2). С. 29–36. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2020_11(2)__6 (дата звернення: 06.12.2021).

Дяченко К.В., Євтушенко В.А. Маркетинг впливу як ефективний інструмент просування бренду у соціальних мережах. Інтернаука. Серія «Економічні науки». 2020. № 11(43). Т. 2. С. 27–33. URL: https://www.inter-nauka.com/uploads/public/16087957514495.pdf#page=28 (дата звернення: 06.12.2021).

Как правильно наладить работу с лидерами мнений. URL: https://sendpulse.com/ru/blog/opinion-leaders (дата звернення: 06.12.2021)

Brown, D. & Fiorella, S. Influence Marketing – How to create, manage, and measure brand influencers in social media marketing. Que Publishing, 2013. 222 p.

Carter D. (2016) Hustle and brand: the sociotechnical shaping of influence. Soc Med Soc 2 (3):1–12.

De Veirman M., Cauberghe V., Hudders L. (2017) Marketing through Instagram influencers: The impact of number of followers and product divergence on brand attitude. Int J Advert 36 (5):798–828.

Glover P. (2009) Celebrity endorsement in tourism advertising: effects on destination image. J Hosp Tour Manag 16(1):16–23.

Femenia-Serra, F., &Gretzel, U. (2020). Influencer Marketing for Tourism Destinations: Lessons from a Mature Destination. In Information and Communication Technologies in Tourism 2020 (pp. 65-78). Springer, Cham. URL: https://www.researchgate.net/publication/337989085.

Influencer Marketing Benchmark Report 2021. URL: https://influencermarketinghub.com/ebooks/influencer_marketing_benchmark_report_2021.pdf (датазвернення: 06.12.2021).

Influencer Marketing for Travel and Tourism Companies. URL: https://pro.regiondo.com/influencer-marketing-tourism/ (дата звернення: 06.12.2021).

Influencer Marketing Benchmark Report 2020. URL: https://influencermarketinghub.com/ebooks/Influencer_Marketing_Benchmark_Report_2020.pdf (дата звернення: 06.12.2021).

Що таке influence-маркетинг і як його використовувати. URL: https://esputnik.com/uk/blog/sho-take-influence-marketing-i-yak-jogo-vikoristovuvati (дата звернення: 06.12.2021).

Share of US Marketers Using Social Media and Influencer Marketing, 2019-2022 (% of total marketers). URL: https://www.emarketer.com/chart/243281/share-of-us-marketers-using-social-media-influencer-marketing-2019-2022-of-total-marketers (дата звернення: 06.12.2021).

100 Influencer Marketing Statistics For 2021. URL: https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-statistics/.

Influencermarketingstats: Howcreatorshaveimpactedbusinessesin 2021. URL: https://www.businessinsider.com/influencer-marketing-important-for-brands-2021-5 (дата звернення: 06.12.2021).

Influencer marketing market size worldwide from 2016 to 2021 (in billion U.S. dollars). URL: https://www.statista.com/statistics/1092819/global-influencer-market-size/ (дата звернення: 06.12.2021).

Influencermarketingworldwide. URL: https://www.statista.com/study/28362/influencer-marketing-statista-dossier/ (дата звернення: 06.12.2021).

Маркетинг впливу: як здобути прихильність споживачів. URL: http://www.management.com.ua/review/rev1245.html (дата звернення: 06.12.2021).

GlobalInstagraminfluencermarketsizefrom 2017 to 2020(inbillion U.S. dollars). URL: GlobalInstagraminfluencermarketsizefrom 2017 to 2020 https://www.statista.com/statistics/748630/global-instagram-influencer-market-value/ (дата звернення: 06.12.2021).

InstagramInfluencerMarketSize. URL: https://mediakix.com/wp-content/uploads/2017/03/Instagram-Influencer-Market-Size-022119-02.png (дата звернення: 06.12.2021).

Зумери вже на порозі. Що роблять українські підприємці, щоб порозумітися з першим поколінням, яке виросло з доступом до Інтернету. URL: https://forbes.ua/company/pokolinnya-z-vzhe-na-porozi-shcho-roblyat-ukrainski-pidpriemtsi-shchob-porozumitisya-z-pershim-pokolinnyam-yake-viroslo-z-dostupom-do-internetu-22112021-2809 (дата звернення: 06.12.2021).

NumberofTikTokinfluencersworldwidefrom 2018 to 2020. URL: https://www.statista.com/statistics/1257689/number-tiktok-influencers/(дата звернення: 06.12.2021).

Украинский рынок инфлюенс-маркетинга превысил 336 млн грн –исследование. URL: https://news.finance.ua/ru/news/-/490692/ukrainskij-rynok-inflyuens-marketinga-prevysil-336-mln-grn-issledovanie (дата звернення: 06.12.2021).

Исследование: инфлюенсер-маркетинг в Украине в 2020. URL: https://mmr.ua/show/issledovanie-inflyuenser-marketing-v-ukraine-v-2020 (дата звернення: 06.12.2021).

Маркетинг впливу: актуальні тренди 2021 року, які варто враховувати у наступних кампаніях. URL: https://sostav.ua/publication/marketing-vplivu-aktualn-trendi-2021-roku-yak-varto-vrakhovuvati-u-nastupnikh-89531.html (дата звернення: 06.12.2021).

TheImpactofInfluencerMarketingInTheHospitalityIndustry. URL: https://www.hoteliga.com/el/blog/the-impact-of-influencer-marketing-in-the-hospitality-industry (дата звернення: 06.12.2021).

ThepowerofInfluencerMarketingforHotelIndustry. URL: https://medium.com/keepface-com/the-power-of-influencer-marketing-for-hotel-industry-b60cfb5a8f86 (дата звернення: 06.12.2021).

HowHospitalityandTravelBrandsMakeInfluencerMarketingWork. URL: https://www.ion.co/how-hospitality-and-travel-brands-make-influencer-marketing-work (дата звернення: 06.12.2021).

Brown Duncan, Hayes Nick Influencer marketing. Who Really Influences Your Customers? Hungary. 2008. P. 223.

Hvozdetska I. V., Hodovaniuk N. V (2019) Vyrishuiut blohery: influencer marketing v dii [Bloggers resolve: influencer marketing in action].Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauk, 5, 70–73.

Retrieved from http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/16-18.pdf (accessed 06 December 2021) [in Ukrainian].

Zhurylo V. V. (2020) Marketynh vplyvu yak komunikatsiinyi instrument prosuvannia tovariv u sotsialnykh internet-merezhakh [Influence marketing as a communication tool for promoting products in social networks]. Pidpryiemnytstvo ta innovatsii, 11(2), 29–36. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2020_11(2)__6 (accessed 06 December 2021) [in Ukrainian].

Diachenko K. V., Yevtushenko V. A. (2020) Marketynh vplyvu yak efektyvnyi instrument prosuvannia brendu u sotsialnykh merezhakh [Influence marketing as a effective instrument of brand promotion in social media]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal "Internauka". Seriia: «Ekonomichni nauky», 11(43), 27–33. Retrieved from https://www.inter-nauka.com/uploads/public/16087957514495.pdf#page=28 (accessed 6 December 2021) [in Ukrainian].

Kak pravilno naladit rabotu s liderami mneniy.Available at: https://sendpulse.com/ru/blog/opinion-leaders (accessed 06 December 2021)

Brown, D. & Fiorella, S. (2013) Influence Marketing – How to create, manage, and measure brand influencers in social media marketing. Que Publishing, 222 p.

Carter D (2016) Hustle and brand: the sociotechnical shaping of influence. Soc Med Soc, 2 (3):1–12.

De Veirman M, Cauberghe V, Hudders L (2017) Marketing through Instagram influencers: The impact of number of followers and product divergence on brand attitude. Int J Advert, 36 (5):798–828.

Glover P (2009) Celebrity endorsement in tourism advertising: effects on destination image. J Hosp Tour Manag 16(1):16–23.

Femenia-Serra, F., & Gretzel, U. (2020). Influencer Marketing for Tourism Destinations: Lessons from a Mature Destination. In Information and Communication Technologies in Tourism 2020 (pp. 65–78). Springer, Cham. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/337989085.

Influencer Marketing Benchmark Report 2021. Available at: https://influencermarketinghub.com/ebooks/influencer_marketing_benchmark_report_2021.pdf (accessed 06 December 2021).

Influencer Marketing for Travel and Tourism Companies. Available at: https://pro.regiondo.com/influencer-marketing-tourism/ (accessed 06 December 2021).

Influencer Marketing Benchmark Report 2020. Available at: https://influencermarketinghub.com/ebooks/Influencer_Marketing_Benchmark_Report_2020.pdf (accessed 06 December 2021).

Shcho take influence-marketynh i yak yoho vykorystovuvaty. Available at: https://esputnik.com/uk/blog/sho-takeinfluence-marketing-i-yak-jogo-vikoristovuvati (accessed 6 December 2021).

Share of US Marketers Using Social Media and Influencer Marketing, 2019-2022 (% of total marketers). Available at: https://www.emarketer.com/chart/243281/share-of-us-marketers-using-social-media-influencer-marketing-2019-2022-of-total-marketers (accessed 06 December 2021).

100 Influencer Marketing Statistics For 2021. Available at: https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-statistics.

Influencer marketing stats: How creators have impacted businesses in 2021. Available at: https://www.businessinsider.com/influencer-marketing-important-for-brands-2021-5 (accessed 06 December 2021)

Influencer marketing market size worldwide from 2016 to 2021 (in billion U.S. dollars). Available at: https://www.statista.com/statistics/1092819/global-influencer-market-size/ (accessed 06 December 2021)

Influencer marketing worldwide. Available at: https://www.statista.com/study/28362/influencer-marketing-statista-dossier/ (accessed 06 December 2021)

Marketynh vplyvu: yak zdobuty prykhylnist spozhyvachiv. Available at: http://www.management.com.ua/review/rev1245.html (accessed 06 December 2021)

Global Instagram influencer market size from 2017 to 2020 (in billion U.S. dollars). Available at: Global Instagram influencer market size from 2017 to 2020. Available at: https://www.statista.com/statistics/748630/global-instagram-influencer-market-value/ (accessed 06 December 2021)

Instagram Influencer Market Size. Available at: https://mediakix.com/wp-content/uploads/2017/03/Instagram-Influencer-Market-Size-022119-02.png (accessed 06 December 2021)

Zumery vzhe na porozi. Shcho robliat ukrainski pidpryiemtsi, shchob porozumitysia z pershym pokolinniam, yake vyroslo z dostupom do internetu. Available at: https://forbes.ua/company/pokolinnya-z-vzhe-na-porozi-shcho-roblyat-ukrainski-pidpriemtsi-shchob-porozumitisya-z-pershim-pokolinnyam-yake-viroslo-z-dostupom-do-internetu-2-2112021-2809 (accessed 06 December 2021)

Number of TikTok influencers worldwide from 2018 to 2020. Available at: https://www.statista.com/statistics/1257689/number-tiktok-influencers/ (accessed 06 December 2021).

Ukrainskiy ryinok inflyuens-marketinga prevyisil 336 mln. grn. – issledovanie. Available at: https://news.finance.ua/ru/news/-/490692/ukrainskij-rynok-inflyuens-marketinga-prevysil-336-mln-grn-issledovanie (accessed 06 December 2021).

Issledovanie: inflyuenser-marketing v Ukraine v 2020. Available at: https://mmr.ua/show/issledovanie-inflyuenser-marketing-v-ukraine-v-2020 (accessed 06 December 2021).

Marketynh vplyvu: aktualni trendy 2021 roku, yaki varto vrakhovuvaty u nastupnykh kampaniiakh. Available at: https://sostav.ua/publication/marketing-vplivu-aktualn-trendi-2021-roku-yak-varto-vrakhovuvati-u-nastupnikh-89531.html (accessed 06 December 2021).

The Impact of Influencer Marketing In The Hospitality Industry. Available at: https://www.hoteliga.com/el/blog/the-impact-of-influencer-marketing-in-the-hospitality-industry (accessed 06 December 2021).

The power of Influencer Marketing for Hotel Industry. Available at: https://medium.com/keepface-com/the-power-of-influencer-marketing-for-hotel-industry-b60cfb5a8f86 (accessed 06 December 2021).

How Hospitality and Travel Brands Make Influencer Marketing Work. Available at: https://www.ion.co/how-hospitality-and-travel-brands-make-influencer-marketing-work (accessed 06 December 2021).

Переглядів статті: 247
Завантажень PDF: 70
Опубліковано
2021-02-24
Як цитувати
Іванова, Л. О., & Вовчанська, О. М. (2021). МАРКЕТИНГ ВПЛИВУ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки», (2-2 (104), 67-77. https://doi.org/10.37734/2409-6873-2021-2-2-10