Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
Головна
Редакційна колегія
Архів номерів
Про журнал
Порядок рецензування
Політика щодо плагіату
Редакційна етика
Відкритий доступ
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Вартість публікації
Авторські права та ліцензування
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (108) (2023): Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
№ 2 (108) (2023): Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
Опубліковано:
2023-06-26
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНОГО АПАРАТУ ЯК ПЕРЕДУМОВА СТВОРЕННЯ КОМПЕТЕНТНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
І.А. Грузіна
15-23
PDF
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ НА ОСНОВІ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ ЙОГО ФІНАНСОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ
Н.С. Педченко, О.І. Луценко, В.Р. Космін, Д.І. Шибковський, І.Ф. Дерпач
7-14
PDF
СУЧАСНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МАЛИХ ФОРМУВАНЬ В СИСТЕМІ АГРОБІЗНЕСУ УКРАЇНИ
О.М. Ковбаса, А.Ю. Максичка
24-30
PDF
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ
ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ В УКРАЇНІ: ПЕРЕВАГИ НА НЕДОЛІКИ
Н.С. Педченко, О.М. Кудацький, М.Г. Педченко
31-35
PDF
ОВЕРСАЙТ ФІНАНСОВОГО РИНКУ УКРАЇНИ
В.В. Тищенко, О.І. Тищенко
36-44
PDF
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ
СОЦІАЛЬНА ЗГУРТОВАНІСТЬ: ІНКЛЮЗИВНИЙ СІЛЬСЬКО-МІСЬКИЙ АГЛОМЕРАЦІЙНИЙ КОНТЕКСТ
І.О. Павлова
45-52
PDF
МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ
МЕТОДОЛОГІЯ КОРОТКОСТРОКОВОГО ПРОГНОЗУВАННЯ КОТИРУВАНЬ КУРСІВ КРИПТОВАЛЮТ
Н.О. Іванченко, М.Ю. Оберемок
53-58
PDF
ЕКОНОМІКА СФЕРИ СЕРВІСУ
СТАН РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПОВОЄННЕ ВІДНОВЛЕННЯ
Ю.В. Карпенко, М.М. Логвин, О.О. Тараненко, Д.М. Логвин, О.І. Луценко
59-68
PDF
СУЧАСНІ СИCТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДАМИ РЕСТОРАННОГО ГОСПОАДСРТВА
С.С. Рибакова, Д.А. Миронов
69-74
PDF
МАРКЕТИНГ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВО
ПРОБЛЕМАТИКА ДОСЛІДЖЕНЬ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ: АНАЛІЗ ДИСЕРТАЦІЙНИХ РОБІТ
І.В. Жалінська
75-83
PDF
ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ВИРОБНИКІВ КРАФТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ АПК
В.О. Колодяжна
84-90
PDF
СПОСТЕРЕЖЕННЯ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
В.Н. Парсяк
91-96
PDF
МЕНЕДЖМЕНТ
ЗМІНИ В ОРГАНІЗАЦІЙНІЙ КУЛЬТУРІ КОМПАНІЙ В УМОВАХ ВІЙНИ: ДОСВІД ТА ПРІОРИТЕТИ МУЛЬТИНАЦІОНАЛЬНИХ ТА УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ В ПИТАННЯХ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМ КАПІТАЛОМ
Л.М. Шимановська-Діанич, Н.С. Педченко, О.В. Лозова
97-102
PDF
Мова
English
Українська