ОЦІНКА ЯКОСТІ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ
Анотація
Метою дослідження є узагальнення сучасних підходів до оцінювання якості книжкових друкованих видань як об’єкта товарознавства. У ході дослідження застосовано об’єктивні (вимірювальний, розрахунковий) та евристичні (органолептичний, експертний) ме- тоди оцінки якості друкованих видань. Методи визначення показників якості описано в законо- давчому документі Державні санітарні норми і правила «Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей». У результаті досліджень проведено оцінку якості друкованих видань, розроблено алгоритм комплексної оцінки рівня якості та конкурентоспроможності книжкових видань, про- ведено їх апробацію на прикладі торговельного асортименту книжкових видань. Запропоно- ваний комплексний підхід до визначення якості друкованих видань як об’єкта товарознавства дозволяє забезпечити якісне наповнення книжкового ринку конкурентоспроможними виробами й ефективно забезпечувати потреби споживачів у дитячих друкованих виданнях
Посилання
2. Антоник О. В. Споживні властивості книги як товару: ринкові акценти / О. В. Антоник, Н. Н. Зубко. – Поліграфія і видавнича справа. – 2006. – № 2 (44). – С. 20–30.
3. Немировский Е. Л. Большая книга о книге: Справочно-энцеклопедическое издание / Е. Л. Немировский. – Москва : Время, 2010. – 1088 с.
4. Черниш Н. Книгознавча концепція культури книги: до історичних джерел формування / Н. Черниш // Видавнича галузь і кадри: досягнення, проблеми, перспективи : наук.-практ. зб. [упоряд. Е. І. Огар]. – Львів : Аз-Арт, 2002. – С. 126–135.
5. Державні санітарні норми і правила «Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0077-07#Text (дата звернення: 26.10.2020). – Назва з екрана.
6. Гавенко С. Ф. Товарознавчі аспекти керування якістю книжкової продукції / С. Ф. Гавенко // Поліграфія і видавнича справа. – 2006. – № 2(44). – С. 14–20.
7. Ковальчук І. В. Особливості виконання дитячої літератури / І. В. Ковальчук // Науковий пошук студентів. Наукові записки інституту журналістики. – 2010. – Т. 41. – С. 208–210.
8. Булах Т. Система критеріїв оцінювання якості книжкової продукції / Т. Булах // Вісник книжкової палати. – 2013. – № 8.– С. 1–6.
9. Зубко Н. Н. Конкурентоспроможність книги як товару / Н. Н. Зубко // Поліграфія і видавнича справа. – 2008. – № 1(47). – С. 90–97.