КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО УДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»
Анотація
Метою статті є формування комплексного підходу до удосконалення бізнес-процесів ТОВ «Епіцентр К». Методика дослідження. Досягнення поставленої у статті мети здійснено за допомогою таких методів дослідження: узагальнення та наукової абстракції, аналізу та синтезу, аналітичного методу. Результати. Стаття присвячена висвітленню авторського підходу до удосконалення бізнес-процесів на вітчизняних компаніях, зокрема й ТОВ «Епіцентр К». Запропоновано тривимірний простір удосконалення бізнес-процесів є ключовим елементом комплексного підходу до трансформації організації. Ваша концептуальна модель, яка включає тривимірний простір, дорожню навігаційну карту та принципи удосконалення, дозволяє чітко визначити напрямки розвитку бізнес-процесів в ТОВ «Епіцентр К». Ці три компоненти взаємодіють і створюють структурований підхід до удосконалення бізнес-процесів, забезпечуючи їх цілеспрямованість, інтегрованість та збалансованість. Вертикальний вектор («зверху до низу») визначає стратегічний напрямок компанії, асцендентний вектор («знизу до гори») активізує ініціативи співробітників для інновацій та підвищення ефективності, а горизонтальний вектор (міжфункціональний) сприяє оптимізації ключових бізнес-процесів через нові взаємозв’язки між різними сферами діяльності. Цей підхід допоможе уникнути розчарування персоналу та зберегти конкурентоспроможність на ринку. Ваші дослідження та аналіз реформ провідних світових корпорацій підтверджують необхідність такого підходу для ефективного удосконалення бізнес-процесів в ТОВ «Епіцентр К».
Посилання
Davenport T. H. (1993). Process innovation: reengineering work through information technology. Boston, Mass.: Harvard Business School Press, 337 p.
Hammer M., Champy J. (1993). Reengineering the corporation: à manifesto for business revolution. New York, NY : HarperBusiness, 223 p.
Gary A. Rummler, Alan P. Breach (1995). Improving Performance: How to Manage the White Space on the Organization Chart. Jossey-Bass, San Francisco. URL: https://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=AZCEJmKCjl4C&oi=fnd&pg=PR1&dq=Rummler+%26+Brache+(1995).+Improving+Productivity:+How+to+Manage+Gaps+in+Organizational+Charts&ots=fG2VKDWkxp&sig=QvdMQBCpddTsfJ0Y9xn1psE1I9w&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false
Johansson, Henry J. et al. (1993). Business Process Reengineering: Break Point Strategies for Market Dominance, John Wiley & sons.
Jünger, J., Mynarzová, M. (2009). Význam podnikání ve spolenosti. in „Podnikání v podmínkách Evropské unie“. Katowice: Górnoslaska Wyzsza Szkola Handlowa, Slezská univerzita v Opav, Urzad Miejski v Chelmku, 213–224.
Остапчук Т. П., Ткачук Г. Ю., Виговський В. Г., Кушніренко О. М. Управління формуванням бізнес-моделі підприємства : навч. посібник. Житомир : ПП «Рута», 2020. 268 с.
Чорнобай Л. І., Дума О. І. Бізнес-процеси підприємства: загальна характеристика та економічна суть: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2013. № 769. С. 125–131. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VNULPM_2013_769_20.pdf
ТОВ «Епіцентр К». Офіційний сайт компанії. URL: https://epicentrk.ua/ua/about/nasha-istoriya/
Безрук Д. І. Управління бізнес-процесами підприємства. Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. 2023. Вип. 25. С. 188–197. URL: https://visnyk-ekonomics.mdu.in.ua/publ/2023/vipusk_25_2023/bezruk_denis_igorovich/13-1-0-124
Davenport T. H. (1993). Process innovation: reengineering work through information technology. Boston, Mass.: Harvard Business School Press, 337 p.
Hammer M., Champy J. (1993). Reengineering the corporation: à manifesto for business revolution. New York, NY : HarperBusiness, 223 p.
Gary A. Rummler, Alan P. Breach (1995). Improving Performance: How to Manage the White Space on the Organization Chart. Jossey-Bass, San Francisco. Available at: https://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=AZCEJmKCjl4C&oi=fnd&pg=PR1&dq=Rummler+%26+Brache+(1995).+Improving+Productivity:+How+to+Manage+Gaps+in+Organizational+Charts&ots=fG2VKDWkxp&sig=QvdMQBCpddTsfJ0Y9xn1psE1I9w&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false
Johansson, Henry J. et al. (1993). Business Process Reengineering: Break Point Strategies for Market Dominance, John Wiley & sons.
Jünger, J., Mynarzová, M. (2009). Význam podnikání ve spolenosti. in „Podnikání v podmínkách Evropské unie“. Katowice: Górnoslaska Wyzsza Szkola Handlowa, Slezská univerzita v Opav, Urzad Miejski v Chelmku, 213–224.
Ostapchuk T., Tkachuk G., Vyhovskyi V., Kushnirenko O. (2020). Upravlinnya formuvannyam biznes-modeli pidpryyemstva [Management of the formation of the business model of the enterprise: training. Manual]. Zhytomyr: PP "Ruta", 268 p. (in Ukrainian)
Chornobai L., Duma O. (2013). Biznes-protsesy pidpryyemstva: zahalna kharakterystyka ta ekonomichna sut [Business processes of the enterprise: general characteristics and economic essence]. Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”. Menedzhment ta pidpryyemnytstvo v Ukrayini: etapy stanovlennya i problemy rozvytku, No. 769. P. 125–131. Available at: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VNULPM_2013_769_20.pdf
TOV «Epitsentr K». Ofitsiynyy sayt kompaniyi ["Epicenter K" LLC. Official site of the company]. Available at: https://epicentrk.ua/ua/about/nasha-istoriya/
Bezruk D. I. (2023). Upravlinnia biznes-protsesamy pidpryiemstva [Management of business processes of the enterprise]. Visnyk Mariupolskoho derzhavnoho universytetu. Ser. : Ekonomika. Vyp. 25. S. 188–197. Available at: https://visnyk-ekonomics.mdu.in.ua/publ/2023/vipusk_25_2023/bezruk_denis_igorovich/13-1-0-124