ВПЛИВ ЧАТ-БОТІВ НА ЯКІСТЬ ПОСЛУГ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ

  • Н.І. Кирніс Полтавський університет економіки і торгівлі
  • І.Ф. Суржиков Полтавський університет економіки і торгівлі
  • Т.С. Кунпан Полтавський університет економіки і торгівлі
Ключові слова: споживачі, ринок ресторанних послуг, бізнес-процеси, автоматизація, обслуговування

Анотація

Мета статті полягає в обґрунтуванні впливу чат-ботів на якість послуг в ресторанному бізнесі. Методика дослідження. У науковій статті використано наступні методи дослідження: аналіз та синтез, систематизація, наукова абстракція, опитування. Результати. У дослідженні визначено, що автоматизація бізнес-процесів підприємств ресторанного господарства є ключовим завданням. Обґрунтовано необхідність автоматизації бізнес-процесів. Установлено переваги чат-ботів для автоматизації. Запропоновано перелік процесів для автоматизації чат-ботом. Досліджено думку споживачів ресторанних послуг щодо застосування чат-ботів у ресторанному бізнесі. Практична значущість отриманих результатів. Використання чат-ботів при автоматизації бізнес-процесів на підприємствах ресторанного бізнесу сприятиме підвищенню якості обслуговування за рахунок зменшення швидкості обслуговування, надання послугам оригінальності, залученню нових гостей та формуванню приємних емоцій від послуг у гостей.

Посилання

Проскурніна Н.В. Особливості використання технології чат-ботів у роздрібному бізнесі. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/jspui/bitstream/123456789/27194/1/t2_15.05.19-129-130.pdf (дата звернення: 05.11.2024).

Лисюк Т.В. Інноваційні рішення в готельно-ресторанному бізнесі: технології автоматизації та персоналізації послуг. Економіка та суспільство. 2024. Випуск 67. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-13 (дата звернення: 05.11.2024).

Фокс С. Вплив OpenAI на ресторанний бізнес-переваги, інновації та перспективи розвитку. URL: https://mediacom.com.ua/vpliv-openai-na-restorannij-biznes-novi-mozhlivosti-ta-perspektivi/ (дата звернення: 05.11.2024).

Кіш Г.В. Інноваційні технології в діяльності готельно-ресторанних підприємств. Актуальні питання у сучасній науці. 2023. № 6 (12) С. 65–77. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/52251/1/5080-%d0%a2%d0%b5%d0%ba%d1%81%d1%82%20%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%82%d1%96-5111-1-10-20230615.pdf (дата звернення: 05.11.2024).

Постнова В.В. Перспективи впровадження інтелектуальної автоматизації в ресторанний бізнес в умовах післявоєнного відновлення України. Економіка та суспільство. 2023. Випуск 49. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2331/2253 (дата звернення: 07.11.2024).

Restaurants: AI Chatbots are Revolutionizing Operations and Customer Experiences. URL: https://www.sundevs.com/blog/transforming-the-restaurant-industry-how-ai-chatbots-are-revolutionizing-customer-experience-and-operations (дата звернення: 07.11.2024).

Нусенкис М. Як штучний інтелект змінює ресторанний бізнес. URL: https://marketer.ua/ua/how-artificial-intelligence-is-changing-the-restaurant-business/ (дата звернення: 07.11.2024).

Олійник О.В., Тарасюк Г.М., Чагайда А.О. Тенденції автоматизації послуг в індустрії гостинності. Економіка, управління та адміністрування. 2022. № 4 (102). С. 44–46. DOI: https://doi.org/10.26642/jen-2022-4(102)-41-49

Proskurnina, N. V. Osoblyvosti vykorystannia tekhnolohii chat-botiv u rozdribnomu biznesi. Available at: https://repo.btu.kharkov.ua/jspui/bitstream/123456789/27194/1/t2_15.05.19-129-130.pdfm (accessed October 5, 2024). [in Ukrainian].

Lysiuk, T. V. (2024). Innovatsiini rishennia v hotelno-restorannomu biznesi: tekhnolohii avtomatyzatsii ta personalizatsii posluh. Ekonomika ta suspilstvo, 67. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-13 (accessed October 5, 2024). [in Ukrainian].

Foks, S. Vplyv OpenAI na restorannyi biznes - perevahy, innovatsii ta perspektyvy rozvytku. Available at: https://mediacom.com.ua/vpliv-openai-na-restorannij-biznes-novi-mozhlivosti-ta-perspektivi/ (accessed October 5, 2024). [in Ukrainian].

Kish, H. V. (2023). Innovatsiini tekhnolohii v diialnosti hotelno-restorannykh pidpryiemstv. Aktualni pytannia u suchasnii nautsi, 6 (12), 65–77. Available at: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/52251/1/5080-%d0%a2%d0%b5%d0%ba%d1%81%d1%82%20%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d1%82%d1%96-5111-1-10-20230615.pdf (accessed October 5, 2024). [in Ukrainian].

Postnova, V. V. (2023). Perspektyvy vprovadzhennia intelektualnoi avtomatyzatsii v restorannyi biznes v umovakh pisliavoiennoho vidnovlennia Ukrainy. Ekonomika ta suspilstvo. 49. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2331/2253 (accessed October 7, 2024). [in Ukrainian].

Restaurants: AI Chatbots are Revolutionizing Operations and Customer Experiences. Available at: https://www.sundevs.com/blog/transforming-the-restaurant-industry-how-ai-chatbots-are-revolutionizing-customer-experience-and-operations (accessed October 7, 2024).

Nusenkys, M. Yak shtuchnyi intelekt zminiuie restorannyi biznes. Available at: https://marketer.ua/ua/how-artificial-intelligence-is-changing-the-restaurant-business/ (accessed October 7, 2024). [in Ukrainian].

Oliinyk, O. V. & Tarasiuk, H. M. & Chahaida, A. O. (2022). Tendentsii avtomatyzatsii posluh v industrii hostynnosti. Ekonomika, upravlinnia ta administruvannia. 4 (102). 44–46. DOI: https://doi.org/10.26642/jen-2022-4(102)-41-49 [in Ukrainian].

Переглядів статті: 5
Завантажень PDF: 1
Опубліковано
2024-11-29
Як цитувати
Кирніс, Н., Суржиков, І., & Кунпан, Т. (2024). ВПЛИВ ЧАТ-БОТІВ НА ЯКІСТЬ ПОСЛУГ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки», (4 (114), 17-22. https://doi.org/10.37734/2409-6873-2024-4-3