ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ МАШИННОГО НАВЧАННЯ ТА МІКРОСЕРВІСНОЇ АРХІТЕКТУРИ В ПРОДУКТОВІЙ АНАЛІТИЦІ
Анотація
Метою цієї статті є представлення методології класифікації клієнтів з використанням мікросервісної архітектури., яка може бути використана для прийняття маркетингових рішень і покращення стратегії управління продуктами та взаємодії з клієнтами. Методика дослідження. Методологія дослідження передбачає використання наступних методів: логічного узагальнення, кластерного аналізу, аналітичного методу (статистичний аналіз). Результати. Розроблений мікросервіс класифікації клієнтів може знаходитися як на локальному хості так і в мережі Інтернет, в модель передаються певні параметри клієнта і вона на цих даних формує прогноз, який по суті є номером ймовірного класу до якого треба віднести цього клієнта. Практична значущість результатів дослідження. Результати цього дослідження мають практичне значення для маркетологів та менеджерів з управління продуктами, які шукають інструменти для прогнозування поведінки клієнтів. Запропонована методологія та мікросервіс можуть бути використані для створення системи підтримки прийняття рішень в маркетинговій діяльності.
Посилання
Product Analytics: A Comprehensive Guide. URL: https://cxl.com/blog/product-analytics/ (дата звернення: 03.02.2024).
Mixpanel Guide: The Guide to Product Analytics. A book of questions and answers. URL: https://mixpanel.com/content/guide-to-product-analytics/report/ (дата звернення: 03.02.2024).
В’ялець О.В. Система управління взаємовідносинами з клієнтами: теоретичний аспект. Наукові праці НУХТ. 2019. Т. 25. № 3. С. 90–95.
Чміль Г.Л., Джгуташвілі Н.М. Цифровізація управління клієнтським досвідом у готельно-ресторанній індустрії. Бізнес Інформ. 2020. № 8. C. 237–245.
Eric Benjamin Seufert. Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue. Morgan Kaufmann; 1st edition. 2014. 254 p.
Rodrigues Joanne. Product Analytics: Applied Data Science Techniques for Actionable Consumer Insights. Addison-Wesley Professional, 2020. 360 p.
Бортнік А.М. Стратегічне управління взаємовідносинами з клієнтами на основі CRM. Стратегія економічного розвитку України. Київ : КНЕУ. 2012. № 30. С. 165–169.
Fowler M. Microservices. URL: https://martinfowler.com/articles/microservices.html (дата звернення: 03.02.2024).
Liashenko O., Podskrebko О., Ivanchenko N. (2022) The Impact of Data Analytics on the Nature of Doing Business. 12th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), Conference. Spišská Kapitula. 2022. P. 331–334.
Іванченко Н.О., Подскребко О.С. Інструменти аналізу ефективності взаємодії користувача з продуктом. Modernization of science and its influence on global processes: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, November 3, 2023. Bern, Swiss Confederation: International Center of Scientific Research, P. 21–24.
Microservices are hard. URL: https://hackernoon.com/microservices-are-hard-an-invaluable-guide-tomicroservices-2d06bd7bcf5d. (дата звернення: 01.02.2024).
What is Microservices Architecture? URL: https://smartbear.com/learn/api-design/what-are-microservices/ (дата звернення: 01.02.2024).
Дані з Kaggle про маркетингову кампанію URL: https://www.kaggle.com/datasets/imakash3011/customer-personality-analysis. (дата звернення: 01.02.2024).
Product Analytics: A Comprehensive Guide. Available at: https://cxl.com/blog/product-analytics/ (accessed February 3, 2024).
A MIXPANEL GUIDE: The Guide to Product Analytics. A book of questions and answers. Available at: https://mixpanel.com/content/gui9de-to-product-analytics/report/ (accessed February 3, 2024).
Vialets, O. V. (2019) Systema upravlinnia vzaiemovidnosynamy z kliientamy: teoretychnyi aspect. Naukovi pratsi NUKhT, vol. 25, no. 3, pp. 90–95. [in Ukrainian]
Chmil H. L. and Dzhhutashvili N. M. (2020) Digitalization of Customer Experience Management in the hotel and restaurant industry. Business Inform, vol. 8, pp. 237–245. [in Ukrainian]
Eric Benjamin Seufert (2014) Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue. Morgan Kaufmann; 1st edition. 254 p.
Rodrigues J. (2020) Product Analytics: Applied Data Science Techniques for Actionable Consumer Insights. Addison-Wesley Professional, 360 p.
Bortnik A. M. (2012) Stratehichne upravlinnia vzaiemovidnosynamy z kliientamy na osnovi CRM. Strategy of economic development of Ukraine. Kyiv: KNEU. Vol. 30, pp. 165–169. [in Ukrainian]
Fowler M. Microservices. Available at: https://martinfowler.com/articles/microservices.html (accessed February 3, 2024).
Liashenko O., Podskrebko О., Ivanchenko N. (2022) The Impact of Data Analytics on the Nature of Doing Business. 12th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT). Conference. Spišská Kapitula. Pp. 331–334. [in Ukrainian]
Ivanchenko N. O., Podskrebko O. S. (November 3, 2023) Instrumenty analizu efektyvnosti vzaiemodii korystuvacha z produktom. Modernization of science and its influence on global processes: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference. Bern, Swiss Confederation: International Center of Scientific Research. Pp. 21–24. [in Ukrainian]
Microservices are hard. Available at: https://hackernoon.com/microservices-are-hard-an-invaluable-guide-tomicroservices-2d06bd7bcf5d (accessed February 1, 2024).
What is Microservices Architecture? Available at: https://smartbear.com/learn/api-design/what-are-microservices/ (accessed February 1, 2024).
Data set from Kaggle about marketing company. Available at:: https://www.kaggle.com/datasets/imakash3011/customer-personality-analysis (accessed February 1, 2024).