МАРКЕТИНГОВА ЛОГІСТИКА: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА КОРИСНИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ

  • В. Н. Парсяк Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова
  • О. Ю. Жукова Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова
Ключові слова: економіка, маркетинг, інструменти маркетинг, логістика, маркетингова логістика, критерії ефективності

Анотація

Мета статті полягає у систематизації складових маркетингової логістики, висвітленні новацій, які відбуваються в кожній з них через імплементацію здобутків четвертої промислової революції. У статті висвітлено призначення маркетингової логістики як важливого інструменту маркетинг-миксу, що здатен посилити конкурентну спроможність продуцентів. Наведено критерії оцінювання ефективності діяльності персоналу логістичних підрозділів. Методика дослідження. Для розв’язання задач, які постали, використано методи аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення. Результати. Надано перелік та вичерпну характеристику елементів, з яких складається маркетингова логістика товаровиробників, діяльність яких перебуває у сфері впливів Індустрії-4.0. Наведено приклади наслідків, які вони мають на технології та організацію роботи відповідних підрозділів підприємств. Запропоновано приклади КРІ, які набули поширення в практиці управління процесами виконання замовлень. Практична значущість результатів дослідження. Виконане дослідження, результати якого знайшли висвітлення у цій статті, адресоване двом контактним аудиторіям. Перша з них – фахівці практики, які збагатять себе новими уявлення щодо маркетингової логістики та використають їх під час виконання професійних обов’язків. Інша – наші колеги викладачі ЗВО. Маємо надію, що запропонований контент стане їм в пригоді під час формування фахових компетенцій у студентів відповідних спеціальностей.

Посилання

Федоренко М. М. Вдосконалення процесів управління маркетингово-логістичною діяльністю з урахуванням сучасних тенденцій ринкового розвитку. Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 6, Том 2. С. 124–129.

Сахацька О. М. Логістична діяльність підприємства в умовах глобалізації. Вісник КНУТД. 2020. № 2 (145). С. 76–84.

Гуменюк А. В., Гарматюк О. В. Формування та організація логістично-збутових систем для підприємств АПК. Приазовський економічний вісник. 2020. Випуск 3(20). С. 99–102.

Fedorenko M. M. (2021) Vdoskonalennia protsesiv upravlinnia marketynhovo-lohistychnoiu diialnistiu z urakhuvanniam suchasnykh tendentsii rynkovoho rozvytku. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 6 (2), 124–129. (in Ukrainian)

Sakhatska O. M. (2020) Lohistychna diialnist pidpryiemstva v umovakh hlobalizatsii. Visnyk KNUTD, 2 (145), 76–84. (in Ukrainian)

Humeniuk A. V., Harmatiuk O. V. (2020) Formuvannia ta orhanizatsiia lohistychno-zbutovykh system dlia pidpryiemstv APK. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk, 3 (20), 99–102. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 194
Завантажень PDF: 108
Опубліковано
2022-12-29
Як цитувати
Парсяк, В. Н., & Жукова, О. Ю. (2022). МАРКЕТИНГОВА ЛОГІСТИКА: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА КОРИСНИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки», (2 (106), 89-95. https://doi.org/10.37734/2409-6873-2022-2-13