Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
Головна
Редакційна колегія
Архів номерів
Про журнал
Порядок рецензування
Політика щодо плагіату
Редакційна етика
Відкритий доступ
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Вартість публікації
Авторські права та ліцензування
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (116) (2025): Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
№ 2 (116) (2025): Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки»
Опубліковано:
2025-05-27
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
ЕКОНОМІКА
ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ОБМІНУ ЗНАННЯМИ У ГЛОБАЛЬНИХ ФРАНЧАЙЗИНГОВИХ МЕРЕЖАХ
А.В. Верстяк, О.М. Верстяк, І.С. Вінничук
9-13
PDF
ТАКСОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРОПІДПРИЄМСТВА ТА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
С.В. Жиляков
14-22
PDF (English)
УРАХУВАННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІК ЄВРОПЕЙСЬКИХ ДЕРЖАВ
Є.Б. Закревський
23-28
PDF
ВПЛИВ ЖІНОЧОГО ЛІДЕРСТВА НА ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ
О.Д. Карп
29-35
PDF (English)
РОЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ У РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ГАЛУЗІ
А.В. Косс
36-42
PDF
ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В США: РОЛЬ ДЕРЖАВИ У РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЙ
О.В. Ліхота
43-48
PDF
АНАЛІЗ СТРУКТУРИ БІРЖОВОЇ ТОРГІВЛІ НА МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗОВАНИХ РИНКІВ
А.І. Масло
49-54
PDF
РЕГІОНАЛЬНІ АЕРОПОРТИ В СИСТЕМІ ЕКОНОМІЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ІНФРАСТРУКТУРИ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ
О.А. Михальченко
55-62
PDF
АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ТА СТАНУ ПРОМИСЛОВОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
М.В. Мірошніченко
63-69
PDF
ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ
Т.В. Патлачук
70-74
PDF
ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА РЕСУРСОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПОСЛУГ
Н.С. Педченко, В.І. Перебийніс, Ж.А. Кононенко, О.М. Зінченко, Г.В. Карнаухова
75-83
PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОСИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО ВІДНОВЛЕННЯ ТА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЇ (НА ПРИКЛАДІ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
Н.С. Педченко, С.П. Прасолова, Л.С. Франко, Д.С. Семикоз, С.І. Борсук
84-90
PDF
СФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЗАХОДІВ ДЛЯ АДАПТАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ДО КРИЗОВИХ УМОВ
М.В. Попович
91-96
PDF
МОЛОДІЖНЕ БЕЗРОБІТТЯ: СТРАТЕГІЇ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ
Н.П. Турло, О.Г. Літвін
97-105
PDF
РИЗИКИ ТА ЗАГРОЗИ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ В СИСТЕМІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ВИМІР
А.В. Шинькович
106-111
PDF
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ РЕАЛІЗАЦІЇ НОРМ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ У ПРАКТИЦІ ВІТЧИЗНЯНОГО ОБЛІКУ І АУДИТУ
М.М. Василюк, І.Ф. Баланюк, Л.С. Сас, Т.Л. Кузьмін, І.Ю. Пухличенко
112-117
PDF
СУЧАСНІ ВИКЛИКИ НАЦІОНАЛЬНІЙ СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ
Д.В. Людвенко, Н.О. Томілова-Яремчук, Н.М. Крупа, А.В. Непочатенко, О.В. Курмазенко
118-126
PDF
РОЛЬ ФОРЕНЗІКУ ТА АУДИТУ В БОРОТЬБІ З ФІНАНСОВИМ ШАХРАЙСТВОМ
О. Г. Рябчук, А.М. Вишняк
127-133
PDF
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТА ЙОГО БАЗОВІ КОНЦЕПЦІЇ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО СТАНУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
І.Г. Аберніхіна, О.В. Божанова
134-140
PDF
ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ І ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
С.В. Дідур, В.В. Бабіченко, В.І. Глухова, К.І. Мельниченко
141-149
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ ПІДПРИЄМСТВ В ЕПОХУ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ТА ГЛОБАЛЬНИХ РИНКОВИХ ЗМІН
Р.Р. Русин-Гриник, О.Є. Федорчак, М.М. Лацик
150-154
PDF
МЕНЕДЖМЕНТ
ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
О.П. Бойко, М.М. Колесніченко, Д.С. Семикоз, Б.В. Чупринюк, Є.С. Ямбих
155-159
PDF
СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА УПРАВЛІННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
Н.Е. Дєєва, О.О. Радченко
160-168
PDF
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК КОНТРОЛІНГУ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У СИСТЕМІ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
О.С. Другова
169-175
PDF
СИСТЕМА КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ ТА ШЛЯХИ ЇЇ УДОСКОНАЛЕННЯ
А.М. Дякун
176-183
PDF
МАРКЕТИНГ
ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА СПОЖИВАЧІВ
М.О. Багорка, Н.І. Юрченко
184-189
PDF
МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК ДРАЙВЕР АДАПТИВНОГО РОЗВИТКУ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
В.В. Македон, Д.С. Нечаєв
190-197
PDF
УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТСЬКИМ ДОСВІДОМ: ПЕРЕВАГИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
В.М. Трайно
198-203
PDF
ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ
СУТНІСТЬ ТА ОЦІНКА ІННОВАЦІЙНОЇ АКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
А.І. Мілька, О.В. Артюх-Пасюта, Є.О. Белозьоров, Д.В. Явтушок, Р.О. Закладний
204-210
PDF
МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
ПЕРЕОСМИСЛЮЮЧИ ТРАНСАКЦІЙНІ ВИТРАТИ: ВІД КЛАСИЧНОЇ ТЕОРІЇ ДО КРИПТОЕКОНОМІКИ
Д.С. Перебийніс
211-219
PDF
Мова
English
Українська