ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА СПОЖИВАЧІВ
Анотація
Мета дослідження полягає в тому, щоб дослідити, які психологічні чинники та маркетингові інструменти мають вплив на купівельну поведінку споживачів, дослідити, як ці різні психологічні мотиви впливають на когнітивні рішення споживачів. Методика дослідження. Базуються на поєднанні теорії та практики: аналізі наукових джерел у сфері маркетингу, підходах до дослідження аудиторії, сегментації цільової аудиторії, підходах щодо різних маркетингових заходів та інструментів просування продукції(послуг) компанії. Результати. У даному дослідженні була зроблена спроба проаналізувати психологію споживача щодо різних маркетингових методів, які використовують маркетологи, щоб донести свої повідомлення до цільової аудиторії. Акцентовано увагу на поглибленому розумінні того, які психологічні фактори впливають на купівельну поведінку споживача. Практична значущість результатів дослідження. Практична складова полягає в тому, що маркетологи можуть використовувати результати, щоб зрозуміти поведінку споживачів. В цьому контексті, дослідження показало, що саме маркетингові інструменти виступають найбільш впливовими важелями впливу на прийняття рішення споживачів щодо купівлі товарів. Розуміння психології рішень про покупку дозволить маркетологам створювати переконливі та ефективні маркетингові стратегії. Вивчаючи емоції, сприйняття та когнітивні упередження споживачів, маркетологи можуть формувати поведінку споживачів і стимулювати продажі.
Посилання
Kimmel, A. J. Psychological Foundations of Marketing. Routledge is an imprint of the Taylor & Francis Group, an informa business. 2018. 488 p. DOI: https://doi.org/10.4324/9781315436098
Solomon, M. R. Consumer Behavior: A European Perspective. (7th ed). Pearson Education. 2019. 647 p.
Anderson R. C., Spiro R. J., & Montague, W. E. Schooling and the acquisition of knowledge. Routledge: Taylor & Francis Group. 2017. 460 p. DOI: https://doi.org/10.4324/9781315271644
Barsalou, L. W. Cognitive Psychology (1st ed.). Psychology Press. Course: Master Thesis in MSc International Marketing and Brand Management & Globalisation, Brands & Consumption 2014. 424 p. DOI: https://doi.org/10.4324/9781315807485
Stankevich, A. Explaining the Consumer Decision-Making Process: Critical Literature Review. Journal of International Business Research and Marketing, 2017. No 2(6). 7-14 pp. DOI: https://doi.org/10.18775/jibrm.1849-8558.2015.26.3001
Okoroafo, S. C. The Impact of the Marketing Activities ofFamily Owned Businesses on Consumer Purchase Intentions, International Journal of Business and Management. 2009. Vol. 4. No.10.
Багорка М. О., Якубенко Ю. Л. Маркетинг відносин – невід’ємний чинник покращення ефективності ведення бізнесу. Ефективна економіка. 2024. № 5. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.5.5
Багорка М., Перерва К. Когнітивні викривлення у прийнятті рішень щодо купівлі товарів та послуг: невидимі сили на ринку. Економіка та суспільство. 2024. № 69. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-69-12 URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/5106/5052
Hagander A. & Runarsdottir E.M. The Online Consumer Decision Journey in the Cosmetic Industry. Lund University: School of economics and management. 2016. 70 p.
Noble, H., & Smith, J. Issues of validity and reliability in qualitative research. Evidence Based Nursing. 2015. No 18(2). P. 34–35. DOI: https://doi.org/10.1136/eb-2015-102054
Kimmel, A. J. (2018), Psychological Foundations of Marketing. Routledge is an imprint of the Taylor & Francis Group, an informa business. 488 p.
Solomon, M. R. (2019). Consumer Behavior: A European Perspective. (7th ed). Pearson Education. 647 p.
Anderson R. C., Spiro R. J., & Montague, W. E. (2017). Schooling and the acquisition of knowledge. Routledge: Taylor & Francis Group. 460 p.
Barsalou, L. W. (2014). Cognitive Psychology (1st ed.). Psychology Press. Course: Master Thesis in MSc International Marketing and Brand Management & Globalisation, Brands & Consumption. 424 p.
Stankevich, A. (2017). Explaining the Consumer Decision-Making Process: Critical Literature Review. Journal of International Business Research and Marketing, 2(6), 7–14. DOI: https://doi.org/10.18775/jibrm.1849-8558.2015.26.3001
Okoroafo, S. C. (2009). The Impact of the Marketing Activities ofFamily Owned Businesses on Consumer Purchase Intentions, International Journal of Business and Management. Vol. 4. No. 10.
Bahorka M. O. & Yakubenko Yu. L. (2024). Marketynh vidnosyn – nevidiemnyi chynnyk pokrashchennia efektyvnosti vedennia biznesu [Relationship marketing is an integral factor in improving business efficiency]. Efficient economy, no. 5.
Bahorka, M., & Pererva, K. (2024). Kohnityvni vykryvlennia u pryiniatti rishen shchodo kupivli tovariv ta posluh: nevydymi syly na rynku [Cognitive distortions in decision-making regarding the purchase of goods and services: invisible forces in the market]. Economy and Society, no. 69. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-69-12
Hagander A. & Runarsdottir E. M. (2016). The Online Consumer Decision Journey in the Cosmetic Industry. Lund University: School of economics and management. 70 p.
Noble, H., & Smith, J. (2015). Issues of validity and reliability in qualitative research. Evidence Based Nursing, 18(2), 34–35. DOI: https://doi.org/10.1136/eb-2015-102054